Publikacja wyników badania działu FMCG | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu

Publikacja wyników badania działu FMCG

16.11.2019
Główne zdjęcie artykułu

15 listopada w hotelu Hilton odbył się event, podczas którego dział FMCG zaprezentował wyniki II edycji badania "Key Account Managerowie w branży FMCG".

Badanie miało na celu sprawdzenie motywacji, zarobków, benefitów pozapłacowych, najbardziej rozwojowych kategorii produktowych oraz pożądanych pracodawców wśród Key Account Managerów z branży FMCG. 

Na wydarzenie zostali zaproszeni klienci działu FMCG, którzy najpierw wysłuchali prezentacji, następnie odbyła się seria pytań i odpowiedzi, a na koniec uczestnicy eventu mogli osobiście dopytać naszych pracowników o szczegóły badania podczas przerwy kawowej.