Dyrektor ds. Zakupów | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, firmy z branży construction poszukujemy kandydata na stanowisko:

Dyrektor ds. Zakupów
Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki:

  • Opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej;
  • Wdrażanie, modyfikacja i kontrola procesów oraz procedur zakupowych.
  • Skuteczne zarządzanie i organizacja pracy działu zakupowego;
  • Koordynowanie i efektywna organizacja procesu zakupów materiałów budowlanych, niezbędnych do realizacji inwestycji;
  • Tworzenie budżetu oraz terminarza zakupów materiałów strategicznych;
  • Pozyskiwanie konkurencyjnych ofert na materiały budowlane i usługi, wraz z rozbudowaniem bazy dostawców;
  • Zapewnienie Spółce bezpieczeństwa dostaw kluczowych materiałów i usług;
  • Prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków umów z podwykonawcami i dostawcami;
  • Aktywne monitorowanie i analizowanie rynku materiałów budowlanych, w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw oraz ocena dostawców;
  • Stałe dążenie do optymalizacji kosztów, prowadzenie kontroli zakupowej oraz zarządzanie ryzykiem zakupowym;
  • Ciągła weryfikacja efektywności pracy struktury i procesów, z aktywnym poszukiwaniem rozwiązań wspierających rozwój oraz podnoszących jakość i efektywność.

 

Wymagania:

  • Posiadanie minimum 5-letniego doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z branżą budowlaną, ze szczególnym uwzględnieniem projektów kubaturowych, infrastrukturalnych, kolejowych oraz drogowych;
  • Wykształcenie wyższe, a w przypadku profilu budownictwa lub logistyki mile widziane;
  • Udokumentowane doświadczenie w wdrażaniu strategii zakupowych oraz procesów handlowych;
  • Ścisła znajomość branży budowlanej i rozbudowana sieć kontaktów z dostawcami;
  • Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji handlowych i budowania długoterminowej strategii zakupowej;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie B2-C1;
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz gotowość do podróży służbowych;
  • Silne zaangażowanie, skuteczność działania, inicjatywa oraz koncentracja na osiąganiu celów.

Klient oferuje:

  • Samochód służbowy;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Ubezpieczenie grupowe;
  • Karta mulitsport;
  • Unikalną możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji oraz swobodę w realizowaniu własnej wizji i strategii zakupowej;
  • System premiowy.

 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: