|
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.
Dla naszego Klienta, producenta konstrukcji i komponentów ze stali, poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą w dziale obsługi klienta oraz wsparcia technicznego sprzedaży, dedykowanego dla klientów z rynków francuskojęzycznych.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Kraków
Zadania:
-
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów zagranicznych;
-
Doradztwo techniczne (po wdrożeniu) i handlowe;
-
Przygotowywanie wstępnych ofert i kalkulacji;
-
Zbieranie informacji dla działu projektowania i produkcji;
-
Współpraca z terenowymi Przedstawicielami Handlowymi, poprzez wspracie w przygotowywaniu dokumentacji i realizacji zamówień;
-
Pomoc i aktywne uczestnictwo w wydarzeniach branżowych;
Wymagania:
-
Doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży i doradztwie technicznym w firmie o profilu produkcyjno-usługowym;
-
Biegła znajomość j. francuskiego (C1) oraz dobra angielskiego (B1);
-
Wykształcenie techniczne będzie atutem;
-
Dyspozycyjnośc do pracy w wymiarze pełnego etatu;
-
Samodzielność, umijętności organizacji pracy własnej, rozwinięte kompetencje interpersonalne oraz handlowe.
Oferujemy:
-
Zatrudnienie w stabilnej firmie o profilu produkcyjnym (konstrukcje, komponenty ze stali);
-
Pracę w międzynarodowym środowisku;
-
Liczne szkolenia stanowiskowe i produktowe;
-
Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: