|
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.
Naszym Klientem jest znana firma produkcyjna i dystrybucyjna, właściciel uznanych marek spożywczych, cenionych przez konsumentów. Do rozwijanego przez Klienta z siedzibą w okolicy Warszawy (zachodnia część woj. mazowieckiego), kanału sprzedaży nowoczesnej poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Key Account Manager (modern trade)
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Zadania:
-
Planowanie strategii dotyczącej długoterminowej współpracy z klientami oraz prowadzenie sprzedaży w kanale nowoczesnym,
-
Współudział w tworzeniu polityki cenowej produktów oraz realizacja ustalonej polityki cenowej,
-
Bezpośrednia obsługa grupy kluczowych klientów,
-
Utrzymywanie dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych rynków zbytu,
-
Planowanie i rozwój sprzedaży (w tym wprowadzanie na rynek nowych produktów),
-
Zwiększanie asortymentu,
-
Inicjowanie projektów i mechanizmów wspierających sprzedaż,
-
Prowadzenie negocjacji warunków handlowych (ceny, zasady współpracy, P&L),
-
Nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy,
-
Przygotowanie raportów i analiz,
-
Współpraca z innymi działami firmy, między innymi w zakresie ustalania możliwości produkcyjnych, logistycznych, a także współuczestnictwo w zakresie projektowania nowych produktów,
-
Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z naszymi klientami,
-
Realizacja budżetów sprzedaży.
Oczekiwania Klienta:
-
Doświadczenie w sprzedaży, związane z obsługą kluczowych klientów w kanale nowoczesnym w branży FMCG (minimum 3 lata),
-
Znajomość rynku,
-
Zdolności negocjacyjne, handlowe i interpersonalne,
-
Aktywna postawa i dynamika w działaniu,
-
Osiąganie wyznaczonych celów,
-
Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscypliny,
-
Dobra znajomość j. angielskiego (poziom B1/B2),
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
Klient oferuje:
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
-
Możliwość udziału w szkoleniach i kursach,
-
Możliwość nauki języka angielskiego,
-
Premię za realizację celów,
-
Laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: