Key Account Manager DACH | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, będącej liderem na rynku polskim, w związku z rozwojem struktur regionalnych, poszukujemy pełnych pasji i zaangażowania Kandydatów ze znajomością języka niemieckiego na stanowisko:

 

Key Account Manager DACH
województwo: lubuskie

Zadania:

  • Opieka nad klientami na wyznaczonych rynkach DACH, w tym współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży, przygotowanie budżetu i prognoz sprzedaż,
  • Prowadzenie bezpośrednich kontaktów handlowych, negocjacji oraz skuteczne zarządzanie relacjami z klientami,
  • Uczesnictwo w targach branżowych,
  • Sprawdzanie i przygotowywanie propozycji kontraktów handlowych, tworzenie cenników i kalkulacji dla klientów,
  • Przygotowywanie raportów dotyczących klientów i rynku, ofert oraz analiz eksportowych,
  • Bieżąca kontrola poziomu realizacji budżetu sprzedaży oraz analiza stoków i dostępności produktów.

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na rynkach niemieckojęzycznych,
  • Znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodne kontakty biznesowe,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem,
  • Silnie rozwinięte zdolności interpersonalne oraz nastawienie na realizację celu,
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętności analityczne w zakresie sprzedaży,
  • Dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Transparentne warunki współpracy,
  • Atrakcyjny model wynagrodzenia,
  • Możliwość rozwoju, szkoleń,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Niezbędne narzędzia do pracy: samochód, laptop, telefon


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: