|
 HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.
GL Accounting Coordinator
Warszawa
Zadania:
-
Efektywne działania związane z obowiązkami operacyjnymi takimi jak: kalkulacja rozliczeń międzyokresowych, uzgodnienia bilansu, księgowanie środków trwałych, zadania związane z zamknięciem okresu, uzgadnianie rozliczeń między spółkami a także przygotowywanie i analiza raportów,
-
Wspieranie procesu tranzycji pod kątem przeniesienia procesów, tworzenie instrukcji procesowych, implementowanie i standaryzacja procesu księgowego,
-
Podejmowanie inicjatyw w celu usprawnień i automatyzacji procesów,
-
Efektywne zarządzanie priorytetami zespołu,
-
Aktywny udział przy procesach audytowych wewnętrznych i zewnętrznych,
-
Wspieranie Heada działu RTR we wszelkich dodatkowych działaniach, takich jak koordynacja projektów.
Wymagania:
-
Dobra znajomość procesu General Ledger,
-
Znajomość programu SAP,
-
Znajomość języka angielskiego (min.B2),
-
Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu MS Excel,
-
Doświadczenie związane z koordynowaniem pracy zespołu będzie dodatkowym atutem,
-
Wysoki poziom zdolności analitycznych.
Oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
Bogaty pakiet benefitów zawierający m.in: prywatną opiekę medyczną, pakiet MyBenefit i ubezpieczenie na życie,
-
Atrakcyjny system premiowy,
-
Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
-
Przyjazną atmosferę w pracy.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: