|
 Zespół konsultantów HRK Engineering & Manufacturing jest dedykowany do rekrutacji w sektorze produkcji, przemysłu i R&D. Specjalizujemy się poszukiwaniu pracowników na stanowiska inżynierskie, managerskie i dyrektorskie. Na co dzień współpracujemy z zakładami produkcyjnymi i firmami, które dostarczają swoje produkty lub usługi do branży przemysłowej.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer Service Manager
województwo: wielkopolskie
Celem stanowiska jest utrzymanie działu na możliwie wysokim poziomie wydajności przez zwiększanie satysfakcji, lojalności i utrzymanie klientów.
Zadania:
-
Zarządzania lokalnym, kilkuosobowym zespołem Specjalistów w celu zapewnienia wsparcia i doradztwa klientom w zakresie produktowym i logistycznym.
-
Dbałość o organiczny rozwój obszaru obsługi wśród klientów B2B z regionu Europy środkowej, jak również krajów bałkańskich oraz części afrykańskich i azjatyckich.
-
Współpraca z globalnym zespołem obsługi klienta.
-
Bliska współpraca z pozostałymi zespołami w firmie: marketing, finanse, zarządzanie jakością, sprzedaż, produkcja.
-
Wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu poprawę obsługi klientów, zgodnie z ogólną strategią firmy.
-
Rozwiązywanie problemów klienckich.
-
Opracowywanie oraz bieżąca realizacji wskaźników KPI w obszarze obsługi klienta.
Oczekiwania względem kandydatów:
-
Doświadczenie na stanowisku managerskim w obszarze customer service.
-
Doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku ? umiejętność dostosowania się do różnych środowisk pracy.
-
Wykształcenie wyższe, mile widziane w zakresie łańcucha dostaw, zarządzania usługami lub porównywalne doświadczenie zawodowe.
-
Biegła znajomość języka angielskiego (wykorzystywana w codziennej pracy w międzynarodowym środowisku).
-
Silne nastawienie na wartość marki.
-
Rozumienie procesów w obszarze logistyki i transportu.
-
Gotowość do okazjonalnych podróży służbowych.
-
Zdolność do strategicznego myślenia.
Nasz Klient oferuje:
-
Możliwość realnego wpływu na strategię firmy w obszarze obsługi klienta.
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę z nastawieniem na długofalową i stabilną współpracę.
-
Szwedzką kulturę organizacyjną i pro-pracownicze podejście.
-
Ubezpieczenie zdrowotne.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: