Customer Service Manager | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
Zespół konsultantów HRK Engineering & Manufacturing jest dedykowany do rekrutacji w sektorze produkcji, przemysłu i R&D. Specjalizujemy się poszukiwaniu pracowników na stanowiska inżynierskie, managerskie i dyrektorskie. Na co dzień współpracujemy z zakładami produkcyjnymi i firmami, które dostarczają swoje produkty lub usługi do branży przemysłowej.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Customer Service Manager
województwo: wielkopolskie

Celem stanowiska jest utrzymanie działu na możliwie wysokim poziomie wydajności przez zwiększanie satysfakcji, lojalności i utrzymanie klientów.

Zadania:

  • Zarządzania lokalnym, kilkuosobowym zespołem Specjalistów w celu zapewnienia wsparcia i doradztwa klientom w zakresie produktowym i logistycznym. 

  • Dbałość o organiczny rozwój obszaru obsługi wśród klientów B2B z regionu Europy środkowej, jak również krajów bałkańskich oraz części afrykańskich i azjatyckich.

  • Współpraca z globalnym zespołem obsługi klienta.

  • Bliska współpraca z pozostałymi zespołami w firmie: marketing, finanse, zarządzanie jakością, sprzedaż, produkcja.

  • Wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu poprawę obsługi klientów, zgodnie z ogólną strategią firmy.

  • Rozwiązywanie problemów klienckich.

  • Opracowywanie oraz bieżąca realizacji wskaźników KPI w obszarze obsługi klienta.

Oczekiwania względem kandydatów:

  • Doświadczenie na stanowisku managerskim w obszarze customer service.

  • Doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku ? umiejętność dostosowania się do różnych środowisk pracy.

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane w zakresie łańcucha dostaw, zarządzania usługami lub porównywalne doświadczenie zawodowe.

  • Biegła znajomość języka angielskiego (wykorzystywana w codziennej pracy w międzynarodowym środowisku).

  • Silne nastawienie na wartość marki.

  • Rozumienie procesów w obszarze logistyki i transportu.

  • Gotowość do okazjonalnych podróży służbowych.

  • Zdolność do strategicznego myślenia.

Nasz Klient oferuje:

  • Możliwość realnego wpływu na strategię firmy w obszarze obsługi klienta.

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę z nastawieniem na długofalową i stabilną współpracę.

  • Szwedzką kulturę organizacyjną i pro-pracownicze podejście.

  • Ubezpieczenie zdrowotne.



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: