Key Account Manager SDA | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
Zespół Consumer Goods od 2008 r. wspiera firmy działające w branży FMCG, producentów oraz dystrybutorów elektroniki użytkowej oraz DIY. Pracujemy zarówno dla międzynarodowych klientów korporacyjnych, jak i dla lokalnie rozwijających się firm. Specjalizujemy się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej. Dzięki współpracy z czołowymi firmami działającymi w sektorze Consumer Goods proponujemy Kandydatom najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Dla naszego Klienta, europejskiego producenta AGD, poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Key Account Manager SDA

województwo: mazowieckie

Na stanowisku sprawdzi się osoba obdarzona wysoko rozwiniętymi umiejętnościami analitycznymi i komunikacyjnymi. Celem stanowiska jest prowadzenie dwóch kluczowych klientów specjalistycznych naszego Klienta.

Zadania:

  • Pełna odpowiedzialność za realizację celów marżowych i obrotowych u przypisanych do stanowiska Klientów,
  • Kreacja lokalnej strategii biznesowej i sprzedażowej z uwzględnieniem line-upu i mixu asortymentowego u poszczególnych Klientów,
  • Zarządzanie cyklem życia podległych kategortii na polskim rynku (cena, pozycjonowanie, placement),
  • Odpowiedzialność za wynik finansowy podległych kategorii produktowych u przypisanych klientów, 
  • Kierowanie procesem wprowadzania nowych produktów oraz wycofywania produktów słabiej rotujących,
  • Analiza konkurencji oraz trendów rynkowych,
  • Odpowiedzialność za sell-out.

 

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku Key Account Managera, idealnie w branży AGD (z naciskiem na małe AGD),
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (niezbędne do analizy licznych danych, wskaźników i KPI),
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (dopasowanie stylu komunikacji do danego rynku oraz do osób z różnych szczebli organizacyjnych),
  • Doskonała organizacja pracy własnej i innych.

Oferujemy:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Hybrydowy system pracy,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, dobry system premiowy oraz narzędzia pracy (w tym służbowy samochód)


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: