|
 HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.
Zadania:
-
Weryfikacja i wprowadzanie faktur,
-
Obsługa zapytań dostawców,
-
Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych dostawców,
-
Uzgadnianie płatności,
-
Zapewnianie terminowej i dokładnej obsługi księgowej.
Wymagania:
-
Około 1-3-letnie doświadcznenie w obszarze AP,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
-
Umiejętność pracy zarówno samodzielnej jak i zespołowej,
-
Dobra znajomość pakietu MS Office,
-
Mile widziane doświadczenie w Workday Finance.
Oferujemy:
-
Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
-
Możliwość pracy hybrydowej,
-
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej,
-
Świetna lokalizacja firmy.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: