|
 HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.
Zadania:
-
Księgowanie dokumentów w systemie SAP,
-
Wystawianie faktur sprzedaży,
-
Analiza rozrachunków z najemcami,
-
Analiza kont przychodowych,
-
Kontakt z najemcami i wewnętrznymi działami organizacji.
Wymagania:
-
Min. roczne doświadczenie w księgowości (dział należności),
-
Mile widziana znajomość systemu SAP,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
-
Wykształcenie wyższe,
-
Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
-
Możliwość pracy hybrydowej,
-
Dofinansowanie do zajęć językowych,
-
Ubezpieczenie na życie oraz ubezpieczenie zdrowotne,
-
Dofinansowanie do karty sportowej,
-
Stabilne warunki zatrudnienia.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: