|
 HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.
Zadania:
-
Uzgadnianie kont handlowych i sald między spółkami,
-
Przeprowadzanie procesów zamknięcia miesiąca dla Księgi Głównej i księgowanie dzienników na koniec miesiąca,
-
Zarządzanie ogólnymi procesami oraz zapewnienie, że wszystkie uzgodnienia są wykonywane i rejestrowane konsekwentnie i zgodnie z wytycznymi,
-
Wspieranie działań księgowych w wielu jednostkach operacyjnych.
Wymagania:
-
Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową (min. B2),
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku (obszar GL),
-
Umiejętności analistyczne,
-
Znajomość MS Office.
Oferujemy:
-
Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
-
Pracę w międzynarodowym środowisku,
-
Hybrydowy tryb pracy,
-
Szeroki pakiet benefitów.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: