AP Team Leader | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

AP Team Leader
Gdańsk

Zadania:

  • Kierowanie małym, ale stale rozwijającym się zespołem,
  • Zapewnienie realizacji codziennych zadań,
  • Wspieranie członków zespołu w rozwiązywaniu problemów operacyjnych i ciągłym doskonaleniu sposobu pracy,
  • Przyczynianie się do wyznaczania celów, monitorowanie wydajności zespołu,
  • Oprócz roli lidera, udział w wybranych zadaniach operacyjnych w ramach tej roli.

Wymagania:

  • Doświadczenie w obszarze Accounts Payable,
  • Co najmniej rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem (zwłaszcza w obszarze AP),
  • Znajomość procesów i narzędzi związanych z działem zobowiązań,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
  • Znajomość języka niemieckiego lub fińskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Atrakcyjny pakiet benefitów zawierający m.in.: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do kursów językowych,
  • Pracę w modelu hybrydowym,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Możłiwość rozwoju w międzynarodowej organizacji.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: