OTC Accountant with German | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

OTC Accountant with German
Gdańsk

Zadania:

  • Alokacja i wyjaśnianie płatności,
  • Monitowanie przedawnionych elementów,
  • Zabezpieczanie płatności klientów oraz dostarczanie odpowiednich dokumentów,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
  • Tworzenie oraz sprawdzanie faktur i not kredytowych,
  • Tworzenie poleceń zapłaty,
  • Przygotowywanie raportów oraz dbanie o uaktualnianie dokumentacji procesów.

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w działach księgowych lub finansowych,
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze OTC / AR,
  • Znajomość programu MS Excel oraz systemów księgowych (mile widziany SAP),
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym (C1-C2),
  • Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2,
  • Umiejętności organizacyjne i interpersonalne.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Możliwości rozwoju kariery w międzynarodowych strukturach firmy,
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • Pracę w dynamicznym i zorientowanym na cel zespole,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie itd.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: