|
 HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.
Customer Service Specialist with German
Gdańsk
Zadania:
-
Udzielanie pomocy i informacji klientom,
-
Koorydnowanie procesów zamówień i dostaw w SAP,
-
Monitorowanie informacji o reklamacjach lub opóżnieniach,
-
Zarządzanie procesami płatności,
-
Budowanie dobrych relacji z klientami.
Wymagania:
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (C1/C2),
-
Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym (C1/C2),
-
Doświadczenie w obszarze Customer Service, Order Management lub pokrewne,
-
Mile widziana znajomość systemu SAP,
-
Znajomość pakietu MS Office,
-
Umiejętność pracy w grupie.
-
Stabilne warunki zatrudnienia,
-
Atrakcyjny pakiet benefitów,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie,
-
Możliwość rozwoju oraz pracy w międzynarodowym środowisku,
-
Możliwość pracy hybrydowej.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: