Account Manager | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
Zespół konsultantów HRK Engineering & Manufacturing jest dedykowany do rekrutacji w sektorze produkcji, przemysłu i R&D. Specjalizujemy się poszukiwaniu pracowników na stanowiska inżynierskie, managerskie i dyrektorskie. Na co dzień współpracujemy z zakładami produkcyjnymi i firmami, które dostarczają swoje produkty lub usługi do branży przemysłowej.

Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta z branży automatyki przemysłowej, poszukujemy osób na stanowisko:

 

Account Manager

(automatyka przemysłowa)
województwo: dolnośląskie

Zadania:

  • Aktywne pozyskiwanie Klientów i projektów na rynku odbiorców przemysłowych na terenie południowo-zachodniej Polski, głównie w branży chemicznej/energetycznej/oil&gas/ wydobywczej.
  • Rozwijanie relacji z dotychczas pozyskanymi Klientami.
  • Przygotowywanie prezentacji dla Klientów i wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych.
  • Wstępne doradztwo w zakresie doboru zaawansowanych systemów sterowania i kontrolno-pomiarowych. 
  • Prowadzenie negocjacji handlowych, udział w przetargach, finalizowanie etapu podpisania umów z Klientami.
  • Analiza rynku i konkurencji.
  • Dbanie o wysoki poziom satysfakcji Klientów.

Oczekiwania względem Kandydatów:

  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe związane ze sprzedażą w branży przemysłowej oraz automatyki/robotyki.
  • Wykształcenie wyższe techniczne ? preferowane kierunki automatyka/elektronik/ robotyka/elektrotechnika.
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista w kontakcie z Klientem.
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zarządzania priorytetami.
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych na obsługiwanym terenie. 

Oferujemy:

  • Praca w międzynarodowej firmie o rozpoznawalnej marce.
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon) oraz wysokiej klasy samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych).
  • System premiowy oraz pakiet dodatkowych benefitów (rozszerzony pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
  • Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe.
  • Profesjonalne wsparcie zespołu ofertowania.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: