Payroll Specialist | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą w Baranowie k/Poznania w związku z rozbudową działu HR i przenoszeniu funkcji płacowej od firmy zewnętrznej, która obecnie obsługuje payroll, do wewnętrznego działu płac, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Płac (Payroll Specialist)

Szukamy bardzo samodzielnej osoby, która pracując na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę administracyjną procesu płacowego oraz będzie raportować do zagranicznego przełożonego (wymagana znajomość języka angielskiego) tym samym osoba ta wzmocni zespół kadrowo-płacowy w roli Seniora.

Główne zadania: Naliczanie wynagrodzenia za pracę dla ok. 130 pracowników ? Praca w systemie SAP ? Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych (m.in. z ZUS, PIT oraz PFRON) - Zgłoszenia do ZUS, korekty DRA ? Udział w procesie projektowania, optymalizacji i wdrażania rozwiązań w zakresie administracji personalnej. Atutem będzie znajomość z obszaru kadr.

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze naliczania wynagrodzeń
  • Wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń, prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
  • Dobra znajomość języka angielskiego (kontakt z zagranicznym przełożonym)
  • Dobra znajomość programu Excel
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP oraz znajomość obszaru kadr

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w dużej, międzynarodowej firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + roczna premia, pakiet świadczeń pozapłacowych: opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe w pracy, dofinansowanie szkoleń, ubezpieczenie na życie
  • Elastyczne podejście do czasu pracy + częściowy home office
  • Uczestnictwo w lokalnych i międzynarodowych programach rozwojowych


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: