Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim (100% zdalnie) | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie telefoniczne i mailowe klientów biznesowych
  • Ścisła współpraca z team leaderami i managerami z pozostałych zespołów
  • Wprowadzanie usprawnień i optymalizacji procesów
  • Okazjonalne wsparcie podczas konferencji i tłumaczeń tekstów

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka węgierskiego
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację  
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Umiejętność analizy procesów biznesowych
  • Kreatywne myślenie, inicjatywa, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań

Oferujemy:

  • Możliwość pracy zdalnej w 100%
  • Umowę o pracę
  • Szeroki pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, MultiSport, ubezpieczenie na życie
  • Możliwość udziału w ciekawych i międzynarodowych projektach


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: