Specjalista ds. Zakupów Direct | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Zakupów Direct
województwo: małopolskie

Zadania:

  • Wdrażanie strategii zakupowej w commodity komponentów metalowych
  • Identyfikację potrzeb zakupowych twoich partnerów biznesowych
  • Realizację procesu zakupowego we wszystkich fazach RFI, RFQ, AFQ, PO we współpracy z partnerami biznesowymi
  • Dbałość o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, ciągłe dążenie do optymalizacji kosztowej
  • Rozwiązywanie problemów z dostawami za zasadzie ad hoc
  • Osiąganie rocznych celów zakupowych
  • Współpracę z korporacyjną organizacją zakupową
  • Definiowanie strategii negocjacyjnych z partnerami biznesowymi
  • Przeprowadzanie analiz rynkowych oraz bieżące monitorowanie dostawców
  • Ocenę i monitorowanie wydajności dostawców
  • Identyfikację i zarządzanie ryzykiem u dostawców
  • Wdrażanie synergii zakupowych z innymi jednostkami w grupie

Wymagania:

  • 3-4 lata doświadczenia zawodowego w zakupach komponentów w firmie o profilu produkcyjnym
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Znajomość procesów zakupowych oraz duże umiejętności negocjacyjne
  • Umiejętność budowania relacji i sprawnego poruszania się w wielofunkcyjnej organizacji
  • Umiejętność zarządzania dużą bazą dostawców zlokalizowanych na całym świecie oraz zdolność do budowania i rozwijania z nimi trwałych relacji
  • Autonomia, proaktywność oraz umiejętność szybkiego ustalania priorytetów w swojej pracy
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysokie standardy etyczne

Oferujemy:

  • Hybrydowy model pracy (minumum 2 dni z biura)
  • Elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie pomiędzy godz. 7 a 9)
  • Ubezpieczenie zdrowotne
  • Karta multisport
  • Dofinansowanie do obiadów
  • Karta na napoje
  • Pakiet socjalny 


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: