Dyrektor Zakupów i Planowania - firma produkcyjna (pakiet relokacyjny) | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Engineering & Manufacturing specjalizuje się w rekrutacji profesjonalistów na stanowiska związane z inżynierią i zastosowaniem technologii. Współpracujemy m.in. z dostawcami rozwiązań dla automatyki przemysłowej, elektrotechniki, robotyki, pneumatyki i hydrauliki siłowej. Poszukujemy pracowników dla firm działających w branży motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej, elektroniki użytkowej, produkcji materiałów budowlanych, instalacji wentylacyjnej i grzewczej, systemów sanitarnych oraz tworzyw sztucznych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

 

Rekrutujemy dla międzynarodowej firmy produkcyjnej, która jest w etapie intensywnego rozwoju i zwiększeniu operacji w Polsce. W związku z planowanymi działaniami związanymi z optymalizacją działu zakupów i planowania poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Zakupów i Planowania - firma produkcyjna
miejsce pracy: Koszalin (okolice)

Twoje zadania:
  • Odpowiedzialność za obszary: zakupy, planowanie i zapas
  • Odpowiedzialność za osiągnięcie wskaźników wskazanych przez organizację
  • Monitorowanie działań sourcingu i weryfikacja związana z celami kosztowymi i procesami zakupowymi oraz strategią
  • Efektywna współpraca z zespołem dla osiągnięcia celów dotyczących jakości, dostaw i innych obszarów kosztowych
  • Zarządzanie prognozami bieżącymi i długoterminowymi, aby realizować cele związane z planowaniem i zapasem
  • Zarządzanie poziomami zapasu w celu zminimalizowania ryzyka produkcyjnego przy jednoczesnej maksymalizacji rotacji
  • Odpowiedzialność za tworzenie długo i krótko terminowej strategii współpracy z dostawcami w oparciu o analizę ryzyka i ocenę QCD dostawców
  • Usprawnienie spotkań między funkcyjnych, w tym dostawców, w celu poprawy kosztów i realizacji dostaw poprzez projektowanie i rozwój
  • Pomoc w strategicznej ocenie dostawców poprzez prowadzenie badań, analiz i/lub udział w procesie selekcji, rozwój partnerstwa w celu zapewnienia efektywnego wykorzystania zasobów oraz skutecznych praktyk dostaw materiałów i komponentów
  • Po dokonaniu selekcji uczestniczenie w rozwoju i uruchamianiu nowych dostawców oraz prowadzenie negocjacji dla/z zespołem zakupowym
  • Monitorowanie otwartych raportów zamówień zakupu i stanu zapasów oraz przyspieszanie realizacji zamówień w celu zapewnienia terminowej dostawy
  • Wspomaganie procesów logistycznych w zakresie opracowywania nowych produktów, utrzymywania zapasów, produkcji, wysyłki i dostawy oraz zwrotów produktów
  • Koordynacja działań mających na celu zidentyfikowanie i wdrożenie możliwości obniżenia kosztów oraz osiągnięcie wyznaczonych celów kosztowych w obszarze zmian inżynieryjnych, VAVE, działań Lean i działań związanych z pozyskiwaniem zasobów

 

Wymagania:

  • Wymagany min. stopień licencjata, preferowany kierunek studiów z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, inżynierii, biznesu lub innej powiązanej dziedziny związanej z zakupami
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku managerskim związanego z zarządzaniem zespołem w obszarze SCM, zakupów, planowania
  • Doświadczenie w opracowywaniu polityki zakupowej
  • Doświadczenie w obszarze planowania
  • Doświadczenie w przygotowywaniu budżetów i prognoz
  • Zaawansowane umiejętności w zakresie Excela i innych programów (Word, PowerPoint)
  • Znajomość systemów klasy ERP
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji zarówno z dostawcami, jak i klientami wewnętrznymi, aby osiągnąć oczekiwania związane z kosztami, jakością i terminami
  • Biegła znajomość języka angielskiego
 
Pracodawca oferuje:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia
  • Pakiet relokacyjny (wynajęcie mieszkania na okres pół roku po rozpoczęciu pracy)
  • Dodatek samochodowy
  • Pełen pakiet benefitów
  • Rozwój zawodowy w zakresie szkoleń i podnoszenia umiejętności
  • Pracę w firmie z przyjazną kulturą organizacyjną, będącą w fazie intensywnego rozwoju międzynarodowego

 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: