Customer Service Specialist with English | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

Customer Service Specialist with English
Gdańsk

Zadania:

  • Udzielanie pomocy i informacji klientom,
  • Koorydnowanie procesów zamówień i dostaw w SAP,
  • Monitorowanie informacji o reklamacjach lub opóżnieniach,
  • Zarządzanie procesami płatności,
  • Budowanie dobrych relacji z klientami. 

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (C1/C2),
  • Doświadczenie w obszarze Customer Service, Order Management lub pokrewne,
  • Mile widziana znajomość systemu SAP,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność pracy w grupie,
  • Dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość rozwoju oraz pracy w międzynarodowym środowisku,
  • Możliwość pracy hybrydowej.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: