Marketing Specialist (FMCG) | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
Zespół Consumer Goods od 2008 r. wspiera firmy działające w branży FMCG, producentów oraz dystrybutorów elektroniki użytkowej oraz DIY. Pracujemy zarówno dla międzynarodowych klientów korporacyjnych, jak i dla lokalnie rozwijających się firm. Specjalizujemy się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej. Dzięki współpracy z czołowymi firmami działającymi w sektorze Consumer Goods proponujemy Kandydatom najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Marketing Specialist (FMCG)
województwo: mazowieckie

Zatrudniona osoba będzie wspomagała w codziennej pracy Brand Managera odpowiadającego za kluczowe kategorie produktowe naszego Klienta i uczestniczyła zarówno w projektach lokalnych i międzynarodowych. Szukamy osoby kreatywnej i nastawionej na rozwój, doskonale odnajdującej się w pracy analitycznej.

 
Zadania:
 
  • Wspieranie zespołu i Brand Managera w codziennym zarządzaniu markami;
  • Wsparcie w tworzeniu i wdrażaniu wypracowanych strategii komunikacji;
  • Kontakt z zewnętrznymi agencjami kreatywnymi;
  • Koordynacja w zakresie produkcji materiałów POS wspierających sprzedaż;
  • Przeprowadzanie analiz rynkowych;
  • Przygotowywanie prezentacji promocyjnych;
  • Opracowywanie innowacyjnych ścieżek dotarcia do konsumentów;
  • Wsparcie administracyjne działu.
 

Wymagania:

  • Kierunkowe wykszałcenie (marketing, zarządzanie),
  • Staż w dziale marketingu lub trade-marketingu, idealnie w międzynarodowej firmie,
  • Rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dostępność w pełnym wymiarze godzin.

Oferujemy:

  • Ciekawą i rozwojową pracę w dziale marketingu w międzynarodowej firmie FMCG,
  • Hybrydowy system pracy,
  • Możliwości rozwoju i samodzielność,
  • Umowę o pracę oraz benefity pozapłacowe


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: