Specjalista ds. Księgowości | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Finance specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, rozpoznawalnej na rynku sieci sklepów prowadzących sprzedaż produktów premium stacjonarnie i on-line, poszukujemy kandydata na stanowisko

Specjalista ds. Księgowości
lokalizacja: Warszawa

Zadania:

 

  • księgowanie i dekretacja dokumentów w systemie SAP
  • przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
  • uzgadnianie rejestrów VAT, udział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych/plików JPK
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • prowadzenie ewidencji towarów/gospodarki magazynowej
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi
  • udział w zamknięciach okresowych i sporządzaniu sprawozdań finansowych
  • ścisła współpraca z Główną Księgową i realizacja dodatkowych zadań przez nią zleconych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  • znajomość języka angielskiego (A2/B1)
  • znajomość UoR i zagadnień polskiego prawa podatkowego
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu księgowości spółek handlowych
  • znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
  • proaktywność i wychodzenie z inicjatywą
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • pracę w zgranym zespole i wspierającego przełożonego
  • hybrydowy system pracy
  • pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, PPE finansowany przez Pracodawcę, ubezpieczenie grupowe i inne


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: