Office Manager | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
Zespół HRK Human Resources specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów i menedżerów HR na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Mamy unikalne na polskim rynku doświadczenia w budowaniu całych struktur działów personalnych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

 

Dla naszego Klienta, firmy międzynarodowej,

poszukujemy kandydatów na stanowisko

Office Manager
Warszawa

Zadania:

  • Kompleksowe zarządzanie sprawami administracyjnymi biura;
  • Zarządzanie recepcją;
  • Koordynacja kalendarza Członka Zarządu;
  • Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie;
  • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura;
  • Zarządzanie i współpraca z dostawcami zewnętrznymi;
  • Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Zarządzanie flotą samochodową;
  • Dbanie o wygląd biura i sal konferencyjnych oraz dbanie o sprzęt biurowy;
  • Rozwijanie istniejących procedur prowadzenia biura;
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+) ? warunek konieczny;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Komunikatywność i skrupulatność;
  • Terminowość oraz umiejętność ustalania priorytetów;
  • Otwartość i przyjazne nastawienie.

 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: