Project Accountant | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

Project Accountant
Warszawa (praca hybrydowa)

Zadania:

  • Przejęcie na własność portfela spółek projektujących infrastrukturę społeczną w ramach funduszu notowanego na giełdzie FTSE 250,
  • Zarządzanie bieżącymi wynikami finansowymi jednostek projektowych, zapewniające sprawne działanie oraz zgodność z umownymi przepływami pieniężnymi i zobowiązaniami operacyjnymi,
  • Nawiązywanie i zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami projektu, w tym inwestorami, udziałowcami, organami samorządu terytorialnego, kredytodawcami, usługodawcami,
  • Terminowe i dokładne dostarczanie wymogów dotyczących sprawozdawczości projektowej, w tym wewnętrznej kwartalnej sprawozdawczości zarządczej oraz rocznej sprawozdawczości statutowej,
  • Wsparcie merytoryczne pracowników zajmujących się przetwarzaniem i fakturowaniem,
  • Zapewnienie, że podmioty projektu pozostają aktualne i zgodne z odpowiednimi przepisami, w tym najnowszymi standardami rachunkowości, VAT, rachunkowością zabezpieczeń itp.,
  • Proaktywne podejście do identyfikowania obszarów wymagających poprawy w projektach, w tym w obszarach takich jak wyniki finansowe projektów, wyniki operacyjne, jakość raportowania, poprawa kontroli i zwroty dla inwestorów.

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości i rachunkowości (mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu rachunków statutowych, a także znajomość MSSF),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
  • Umiejętności zarządzania czasem i umiejętność radzenia sobie z wieloma strumieniami aktywności jednocześnie,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i umiejętności nawiązywania kontaktów w celu nawiązywania i utrzymywania relacji z wieloma interesariuszami projektu,
  • Umiejętność obsługi komputera z umiejętnościami Excela.

Oferujemy:

  • Możliwości udziału w tworzeniu nowych struktur firmy i rozwoju własnych kompetencji w międzynarodowej organizacji,
  • Pracę w trybie hybrydowym (2-3 dni pracy z biura w tygodniu),
  • Możliwość udziału w szkoleniach w siedzibie firmy w Londynie,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: