SAP Hybris Administrator | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

SAP Hybris Administrator
Praca zdalna 

Zadania:

  • Miesięczne raporty dotyczące klientów oraz linii zamówień wprowadzonych przez sklep internetowy,
  • Administracja systemu - dodawanie, usuwanie, zmiana materiałów do SAP Hybris, konwersja hierarchii produktów,
  • Testowanie nowych pozycji dla sklepu internetowego oraz utrzymanie jego skrzynki pocztowej,
  • Szkolenie nowych pracowników w zakresie SAP Hybris i tworzenie filmów instruktażowych,
  • Omówienie z SE co jest potrzebne do zwiększenia liczby klientów wchodzących przez sklep internetowy,
  • Codzienna współpraca z europejskim działem SAP.

 

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w pracy z programem SAP Hybris (np. w obszarze obsługi klienta, zarządzania katalogami produktów i sklepami internetowymi, e-commerce),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
  • Znajomość SAP Commerce SmartEdit oraz narzędzi MS Office,
  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość pracy w 100% zdalnej,
  • Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: