Asystentka Biura | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Biura

Warszawa

Zadania:

  • Organizacja oraz kompleksowa obsługa biura i recepcji;
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji;
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów (faktury, specyfikacje itp.);
  • Przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, oraz wyjazdów służbowych;
  • Zaopatrzenie biura w materiały spożywcze, artykuły biurowe, produkty firmowe;
  • Wsparcie obszaru HR w zakresie kadrowym.

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (bieżący kontakt zarówno pisany, jak i mówiony, np. obsługa gości zagranicznych);
  • Biegłość w obsłudze MS Office;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Otwartość, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę w zgranym zespole z możliwością budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Benefity: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę MultiSport.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: