|
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.
Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Biura
Warszawa
Zadania:
-
Organizacja oraz kompleksowa obsługa biura i recepcji;
-
Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji;
-
Zarządzanie obiegiem dokumentów (faktury, specyfikacje itp.);
-
Przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, oraz wyjazdów służbowych;
-
Zaopatrzenie biura w materiały spożywcze, artykuły biurowe, produkty firmowe;
-
Wsparcie obszaru HR w zakresie kadrowym.
Wymagania:
-
Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (bieżący kontakt zarówno pisany, jak i mówiony, np. obsługa gości zagranicznych);
-
Biegłość w obsłudze MS Office;
-
Dobra organizacja pracy;
-
Otwartość, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Nasz Klient oferuje:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
-
Pracę w zgranym zespole z możliwością budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie;
-
Benefity: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę MultiSport.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: