Incident Specialist | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z sektora bankowo-finansowego, poszukujemy osoby na stanowisko Incident Specialist. To rola do nowo powstającego zespołu pracującego nad tworzeniem globalnej platformy płatności detalicznych i walutowych.

Incident Specialist
województwo: małopolskie

Zadania:

  • Odzyskiwanie usług i systemów w przypadku incydentów o zróżnicowanym poziomie zagrożenia;

  • Jak najszybsze przywracanie normalnej pracy i zminimalizowanie negatywnego wpływu incydentów na biznes i inne zespoły;

  • Odzyskanie systemów i usług technologicznych zgodnie z umowami dotyczącymi poziomu usług biznesowych/technologicznych, we współpracy z zespołami wsparcia technicznego i zgodnie z globalnymi procesami zarządzania incydentami;

  • Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z zespołem i partnerami biznesowymi.

Wymagania:

  • Bogate doświadczenie w obszarze zarządzania incydentami;

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2/C1);

  • Doświadczenie w rozwoju i dostarczaniu rozwiązań mobilnych;

  • Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;

  • Umiejętność pracy indywidualnej, pod presją czasu;

  • Wiedza biznesowa i techniczna na temat systemu bankowego oraz z zakresu Cross Border Payments i FX, będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Praca 100% zdalnie (biuro zlokalizowane w Krakowie);

  • Zatrudnienie w oparciu o UoP;

  • Szeroki pakiet benefitów wraz z indywidualnym budżetem szkoleniowym;

  • Możliwość dołączenia do nowo powstającego zespołu;

  • Współpraca z najlepszymi specjalistami IT na rynku;

  • Wewnętrzne szkolenia, warsztaty i seminaria;

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji;

  • Możliwość rozwoju oraz budowania indywidualnej ścieżki zawodowej.



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: