Asystent/-ka ds. Nieruchomości | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Real Estate & Construction specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do firm z branży budownictwa i nieruchomości. Dzięki współpracy z czołowymi firmami sektora Real Estate & Construction naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Aktualnie dla naszego Klienta, dużej polskiej firmy działającej w obsarze nieruchomości komercyjnych, poszukujemy Kandatów na stanowisko:

Asystent/-ka ds. Nieruchomości
miasto: Warszawa

Zadania:

  • koordynacja administracyjna projektów prowadzonych przez firmę;
  • zapewnienie wsparcia w procesie archiwizacji dokumentów;
  • bieżące wsparcie pracowników biura;
  • obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej;
  • wsparcie w koordynacji postępów projektów wg założonego harmonogramu;
  • aktualizacja i rozwijanie bazy nieruchomości;
  • przygotowywanie ofert i zestawień dla parnerów biznesowych;
  • wstępny kontakt z klientem (inicjująca obsługa zapytań ofertowych);
  • przygotowywanie zestawień i analiz na potrzeby poszczególnych działów;
  • research rynku;
  • dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie;
  • organziacja podróży służbowych.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (asystenckim / administracyjnym);
  • doświadczenie związane z archiwizacją dokumentów;
  • zainteresowanie branżą nieruchomości;
  • bardzo dobra organizacja własnej pracy;
  • dokładność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel i Power Point);
  • dyspozycyjnośc do pracy w pełnym wymiarze godzin;
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (warunek konieczny).

Nasz Klient oferuje:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia w obszarze nieruchomości komercyjnych;
  • stabilne watrunki zatrudnienia;
  • umowę o pracę i atrakcyjne, adekwatne do doświadczenia, wynagrodzenie;
  • pracę w profesjonalnym i wspierajacym środowisku;
  • miejce pracy w centrum Warszawy.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: