Kierownik Kontraktu - Branża Sanitarna | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Real Estate & Construction specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do firm z branży budownictwa i nieruchomości. Dzięki współpracy z czołowymi firmami sektora Real Estate & Construction naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół REC w HRK.

Dla naszego Klienta, generalnego wykonawcy instalacji sanitarnych i elektrycznych w budownictwie kubaturowym, poszukujemy osoby na stamowisko: 

Kierownik Kontraktu

 Branża Sanitarna

GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:

  • koordynacja zadań pracowników własnego zespołu realizującego kontrakt;
  • wnioskowanie do Dyrektora Działu Realizacji/Koordynatora Zespołu Budów;
  • bieżące gromadzenie informacji o przebiegu realizacji zadań - w tym ewidencja sprzedaży i kosztów realizowanych kontraktów;
  • aktualizacja budżetu kontraktu;
  • bieżące gromadzenie informacji zewnętrznych dotyczących realizowanych kontraktów ich weryfikacja oraz ustalenie stopnia wiarygodności;
  • optymalizacja procesów budowy;
  • współudział w pozyskiwaniu zleceń;
  • negocjacje i wybór podwykonawców, poddostawców zgodnie z wewnętrznymi zasadami obowiązującymi w Euroklimat;
  • udział w naradach oraz spotkaniach (zewnętrznych i wewnętrznych);
  • prognozowanie Sprzedaży i Kosztów miesięcznych i do końca budowy (harmonogramy finansowe) oraz realizacja planów miesięcznych;
  • przygotowanie zleceń, umów oraz rozliczeń finansowych dla podwykonawców;
  • podpisywanie i zatwierdzanie zleceń, faktur czy poleceń wyjazdów służbowych (delegacji);
  • wnioskowanie  o przyznanie premii oraz zmiany stawek osobistego zaszeregowania dla pracowników zespołu oraz wydawanie poleceń i przeprowadzanie ocen okresowych podległym pracownikom;
  • weryfikacja dokumentacji wykonawczej, ustalenie procesów technologicznych i ich wdrożenie (zatwierdzenie), a także opracowanie kalkulacji powykonawczej;
  • zarządzanie zasobami środków produkcji na przydzielonych kontraktach;
  • nadzór nad terminowym usuwaniem zgłoszonych usterek i reklamacji ? do czasu przekazania budowy do serwisu.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe, techniczne na kierunku inżyniera środowiska lub pokrewne;
  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika kontraktu w firmach o podobnym profilu działalności;
  • znajomość programów kalkulacyjnych lub/i projektowych;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • odporność na stres;
  • gotowość do pracy w delegacji

OFERUJEMY:

  • pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy) oraz zakwaterowanie;
  • wynagrodzenie podstawowe + premie kwartalne
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia szerokiego doświadczenia w zakresie nowoczesnych technologii i instalacji;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia;
  • pracę w zgranym, współpracującym zespole.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: