|
 HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.
AP Improvement Expert
Praca zdalna
Zadania:
-
Identyfikacja i doskonalenie procesów oraz systemów w obszarze jakości ze szczególnym uwzględnieniem faktur,
-
Aktywny udział w rozmowach oraz spotkaniach dotyczących jakości procesów,
-
Opracowywanie i wdrażanie modelu kontroli jakości we współpracy z liderami zespołów,
-
Koordynowanie oraz organizacja działań związanych z audytami,
-
Odpowiedzialność za regularne raportowanie, badania, szkolenia i dokumentacje.
Wymagania:
-
Doświadczenie zawodowe w procesach Accounts Payable co najmniej 2 lata,
-
Doświadczenie związane z automatyzacją i optymalizacją procesów będzie dużym atutem,
-
Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
-
Biegłość w posługiwaniu się pakietem Microsoft Office,
-
Umiejętności organizacyjne i analityczne oraz wielozadaniowość.
Oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
Pakiet benefitów zawierający m.in: prywatną opiekę medyczną, pakiet MyBenefit i ubezpieczenie na życie,
-
Atrakcyjny system premiowy oraz możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
-
Przyjazną atmosferę pracy.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: