AP Improvement Expert | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

AP Improvement Expert

Praca zdalna

Zadania:

  • Identyfikacja i doskonalenie procesów oraz systemów w obszarze jakości ze szczególnym uwzględnieniem faktur,
  • Aktywny udział w rozmowach oraz spotkaniach dotyczących jakości procesów,
  • Opracowywanie i wdrażanie modelu kontroli jakości we współpracy z liderami zespołów,
  • Koordynowanie oraz organizacja działań związanych z audytami,
  • Odpowiedzialność za regularne raportowanie, badania, szkolenia i dokumentacje.

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w procesach Accounts Payable co najmniej 2 lata,
  • Doświadczenie związane z automatyzacją i optymalizacją procesów będzie dużym atutem,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • Biegłość w posługiwaniu się pakietem Microsoft Office,
  • Umiejętności organizacyjne i analityczne oraz wielozadaniowość.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Pakiet benefitów zawierający m.in: prywatną opiekę medyczną, pakiet MyBenefit i ubezpieczenie na życie,
  • Atrakcyjny system premiowy oraz możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
  • Przyjazną atmosferę pracy.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: