|
 HRK Finance specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.
Naszym Klientem jest międzynarodowa spółka produkcyjno-usługowa, która planuje wzmocnienie swojego zespołu finansowego o funkcję Starszego Analityka Finansowego/Kontrolera Finansowego. Osoba w tej funkcji raportuje do Kierownika Kontrolingu i będzie częścią niedużego zespołu finansowego.
Stanowisko zlokalizowane jest w Warszawie w okolicach ulicy Domaniewskiej i wymaga obecności w biurze.
Starszy Analityk Finansowy
województwo: mazowieckie
Zadania:
-
Przygotowywanie comiesięcznego raportu z analizą danych rzeczywistych w porównaniu do budżetu dla Grupy oraz analiza danych na poziomie MPK-ów, zakładów produkcyjnych i spółek.
-
Przygotowywanie comiesięcznych raportów dotyczących poszczególnych linii biznesowych, ich analiza oraz komunikowanie wyników analiz do Zarządów poszczególnych spółek.
-
Uzgadnianie danych operacyjnych i finansowych pochodzących z różnych źródeł, w szczególności pełen nadzór nad raportami wolumenowymi i wolumenowo-przychodowymi.
-
Udział w przygotowywaniu rocznego skonsolidowanego budżetu.
-
Udział w przygotowywaniu prognoz przychodowych i kosztowych krótko- i długoterminowych.
-
Udział w księgowym zamknięciu miesiąca, w tym udział w kalkulacji rezerw przychodowych i kosztowych.
-
Tworzenie i udoskonalanie narzędzi kontrolingowych.
-
Wspieranie kluczowych decyzji biznesowych poprzez dostarczanie kompleksowych analiz i modeli finansowych (cyklicznych i ad hoc).
-
Współpraca z innymi działami oraz spółkami z Grupy w celu zapewnienia spójnej informacji dotyczącej aktywności biznesowej Grupy.
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
-
Biegła znajomość języka angielskiego.
-
Biegła obsługa MS Office, zwłaszcza Excel i Power Point.
-
Znajomość VBA i Power BI będzie dodatkowym atutem.
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
-
Chęć do bezpośredniej współpracy z osobami z operacji.
-
Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
-
Umiejętność budowania relacji, proaktywność i inicjatywa w działaniu.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: