Accounting Team Leader | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Finance specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy z branży usług finansowych poszukujemy kandydata na stanowisko 

Accounting Team Leader
lokalizacja: Warszawa

Zadania:

  • organizacja pracy w zespole, delegowanie zadań podległym pracownikom
  • nadzór nad kompleksowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych dla Klientów
  • kontrola kalkulacji podatków (VAT, CIT, WHT, podatku od nieruchomości)
  • sporządzanie analiz i raportów dla Klienta w tym bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych
  • raportowanie do Managera Księgowości
  • koordynacja procesu zamknięcia okresów sprawozdawczych (zamknięcie miesiąca, zamknięcie roku)
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według wymogów Ustawy o Rachunkowości
  • prowadzenie korespondencji z Klientami i instytucjami
  • współpraca z bankami, audytorami, prawnikami oraz instytucjami zewnętrznymi
  • mentoring młodszych stażem pracowników
  • wdrażanie nowych pracowników do pracy w Dziale Księgowości
  • utrzymywanie dobrych relacji z Klientami i rozpoznawanie ich potrzeb
  • ustalanie procedur komunikacji z Klientami
  • współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia Klientom wysokiej jakości usług
  • udział w projektach optymalizujących

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe - Finanse i Rachunkowość
  • minimum 5 lat doświadczenia pracy na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości lub w biurze rachunkowym
  • doświadczenie w zarządzaniu pracy zespołu (mile widziane) 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodne komunikowanie się z Klientami zagranicznymi
  • praktyczna znajomość obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości, podatków VAT i CIT oraz sprawozdań finansowych
  • bardzo dobra znajomość arkusza Excel
  • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • komunikatywność i decyzyjność
  • wychodzenie z inicjatywą, empatia, pewność siebie

Oferujemy:

  • pracę w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • szkolenia wewnętrzne i efektywne wdrożenie
  • możliwość pracy hybrydowej (2 dni z biura)
  • pakiet benefitów pozapłacowych: opieka medyczna, multisport, lekcje językowe, dofinansowanie do kursów i szkoleń zewnętrznych.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: