|
 Zespół Consumer Goods od 2008 r. wspiera firmy działające w branży FMCG, producentów oraz dystrybutorów elektroniki użytkowej oraz DIY. Pracujemy zarówno dla międzynarodowych klientów korporacyjnych, jak i dla lokalnie rozwijających się firm. Specjalizujemy się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej. Dzięki współpracy z czołowymi firmami działającymi w sektorze Consumer Goods proponujemy Kandydatom najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.
Dla naszego klienta - lidera w obszarze produkcji, poszukujemy Market Product Managera, odpowiedzialnego za interdyscyplinarne działania mające na celu osiąganie celów biznesowych poprzez analize rynku. Jest to idealna rola dla project managerów posiadających doświadczenie w obszarze produkcji mebli, paneli, armatury, ceramiki łazienkowej, elektroniki (w tym AGD / RTV) oraz kosmetyków.
Market Product Manager
województwo: pomorskie
Zadania:
-
Przygotowanie i realizacja strategii produktowej dla powierzonej grupy asortymentowej na kluczowym rynku
-
Dobór portfolio optymalnego dla danego rynku, spełniającego wyznaczone cele biznesowe
-
Ciągła praca nad optymalizacją portfolio pod kątem Dystrybucji i Klientów (strategie produktowe dla kluczowych klientów, produkty wyłacznościowe, itp.)
-
Wdrażanie do sprzedaży nowości produktowych - koordynowanie procesu Go-2-Market, odpowiedniego zestawu informacji o produktach i ich benefitach
-
Współpraca i koordynacja działań z Działami Sprzedaży, Trade Marketingu i Komunikacji Marketingowej
-
Analiza konkurencji pod względem pozycjonowania cenowego, cech funkcjonalnych, aktywności dystrybucyjnej i komunikacyjnej
-
Analiza badan konsumenckich
-
Budowanie wiedzy na temat rynku, jego dynamiki, potrzeb i konkurencji w organizacji
-
Rekomendacje działań na portfolio wspierających sprzedaż i realizacje budżetu danego rynku i kategorii
-
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych
Wymagania:
-
Doświadczenie w zarządzaniu portfolio produktowym złożonym z wielu produktów na konkurencyjnym rynku/rynkach
-
Znajomość mechanizmów zakupowych konsumenta i dystrybucji w kanałach kluczowych dla powodzenia kategorii, rozumienie mechanizmów sprzedażowych
-
Rozumienie współzależności i wpływu różnych czynników finansowych na rentowność i kondycję kategorii produktowej (koszty, ceny, łańcuch logistyczny, marża)
-
Rozumienie działań konkurencyjnych i identyfikacja kluczowych konkurentów przy budowie/modyfikowaniu/wdrażaniu strategii produktowej
-
Duże doświadczenie w pracy z wieloma stakeholderami, rozumienie implikacji nowych projektów dla prac różnych działów w organizacji
-
Doskonałe zdolności komunikacyjne
-
Umiejętność gry zespołowej, rozumienie ze portfolio jest tylko jednym z elementów tworzenia wartości na rynku, osoba otwarta, jednocześnie asertywna i konsekwentna
-
Doświadczenie w zarzadzaniu szerokim portfolio produktów, idealnie z branży technicznej
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną pracę i komunikację
-
Doświadczeniem w zarzadzaniu projektami i zgodnie z harmonogramami
-
Samodyscyplina, samodzielność, nastawienie na osiągnięcie celów
Oferujemy:
-
Niekorporacyjna atmosfera w pracy
-
Konkurencyjne wynagrodzenie
-
Hybrydowy model pracy
-
Pakiet relokacyjny
-
Dofinansowanie do wakacji
-
Zajęcia językowe
-
Karta medyczna i sportowa
-
Ubezpieczenie na życie
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: