Market Product Manager | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
Zespół Consumer Goods od 2008 r. wspiera firmy działające w branży FMCG, producentów oraz dystrybutorów elektroniki użytkowej oraz DIY. Pracujemy zarówno dla międzynarodowych klientów korporacyjnych, jak i dla lokalnie rozwijających się firm. Specjalizujemy się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej. Dzięki współpracy z czołowymi firmami działającymi w sektorze Consumer Goods proponujemy Kandydatom najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Dla naszego klienta -  lidera w obszarze produkcji, poszukujemy Market Product Managera, odpowiedzialnego za interdyscyplinarne działania mające na celu osiąganie celów biznesowych poprzez analize rynku. Jest to idealna rola dla project managerów posiadających doświadczenie w obszarze produkcji mebli, paneli, armatury, ceramiki łazienkowej, elektroniki (w tym AGD / RTV) oraz kosmetyków.

Market Product Manager
województwo: pomorskie

Zadania:

  • Przygotowanie i realizacja strategii produktowej dla powierzonej grupy asortymentowej na kluczowym rynku
  • Dobór portfolio optymalnego dla danego rynku, spełniającego wyznaczone cele biznesowe
  • Ciągła praca nad optymalizacją portfolio pod kątem Dystrybucji i Klientów (strategie produktowe dla kluczowych klientów, produkty wyłacznościowe, itp.)
  • Wdrażanie do sprzedaży nowości produktowych - koordynowanie procesu Go-2-Market, odpowiedniego zestawu informacji o produktach i ich benefitach
  • Współpraca i koordynacja działań z Działami Sprzedaży, Trade Marketingu i Komunikacji Marketingowej
  • Analiza konkurencji pod względem pozycjonowania cenowego, cech funkcjonalnych, aktywności dystrybucyjnej i komunikacyjnej
  • Analiza badan konsumenckich
  • Budowanie wiedzy na temat rynku, jego dynamiki, potrzeb i konkurencji  w organizacji
  • Rekomendacje działań na portfolio wspierających sprzedaż i realizacje budżetu danego rynku i kategorii
  • Przygotowanie i prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu portfolio produktowym złożonym z wielu produktów na konkurencyjnym rynku/rynkach
  • Znajomość mechanizmów zakupowych konsumenta i dystrybucji w kanałach kluczowych dla powodzenia kategorii, rozumienie mechanizmów sprzedażowych
  • Rozumienie współzależności i wpływu różnych czynników finansowych na rentowność i kondycję kategorii produktowej (koszty, ceny, łańcuch logistyczny, marża)
  • Rozumienie działań konkurencyjnych i identyfikacja kluczowych konkurentów  przy budowie/modyfikowaniu/wdrażaniu strategii produktowej
  • Duże doświadczenie w pracy z wieloma stakeholderami, rozumienie implikacji nowych projektów dla prac różnych działów w organizacji
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne  
  • Umiejętność gry zespołowej, rozumienie ze portfolio jest tylko jednym z elementów tworzenia wartości na rynku, osoba otwarta, jednocześnie asertywna i konsekwentna
  • Doświadczenie w zarzadzaniu szerokim portfolio produktów, idealnie z branży technicznej
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną pracę i komunikację
  • Doświadczeniem w zarzadzaniu projektami i zgodnie z harmonogramami
  • Samodyscyplina, samodzielność, nastawienie na osiągnięcie celów

Oferujemy:

  • Niekorporacyjna atmosfera w pracy 
  • Konkurencyjne wynagrodzenie 
  • Hybrydowy model pracy 
  • Pakiet relokacyjny
  • Dofinansowanie do wakacji 
  • Zajęcia językowe 
  • Karta medyczna i sportowa
  • Ubezpieczenie na życie

 

 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: