Pracownik Administracyjno-Biurowy | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

Pracownik Administracyjno-Biurowy (bez doświadczenia)
 

Zadania:

  • Prace administracyjne w dziale księgowości
  • Weryfikacja dokumentów transportowych
  •  Procesowanie faktur od dostawców
  •  Obsługa płatności dla przewoźników
  •  Rozwiązywanie problemów związanych z fakturowaniem
  •  Rozpatrywanie skarg
 

Wymagania:

  • Ukończone studia wyższe ( min. licencjat) 
  • Język angielski na poziomie B2
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne
  • Otwartość i zdolność szybkiego uczenia się 

Oferujemy:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie na życie 
  • Premia roczna
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym 
 


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: