|
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.
Dla naszego klienta międzynarodowej firmy z branży usługowej, rozwijającej się w kanale sprzedaży B2C i B2B poszukujemy osoby na stanowisko:
Opis stanowiska:
-
Zarządzanie projektami online marketingu
-
Koordynowanie projektów digitalowych w różnych kanałach komunikacji
-
Realizowanie kampanii online oraz rozwój platformy digital
-
Wspieranie działań komunikacyjnych skierowanych do obecnych i nowych klientów
-
Odpowiedzialność za wskaźniki efektywnościowe
-
Analiza wykonanych działań marketingowych, wyciąganie wniosków z prowadzonych działań
-
Śledzenie trendów rynkowych i działań konkurencji
-
Koordynowanie współpracy z zewnętrznymi dostawcami oraz nadzorowanie działań agencji
Wymagania:
-
Wymagane doświadczenie na analogicznym stanowisku w obszarze digital marketingu
-
Mile widziane doświadczenie w branży e-commerce
-
Znajomość narzędzi analitycznych (m. in. Google Analytics, Google Adwords) będzie dodatkowym atutem
-
Znajomość jęz. angielskiego na poziomie dobrym
-
Umiejętność analitycznego myślenia (analiza, rekomendacje biznesowe)
-
Umiejętność kreatywnego myślenia
Firma oferuje:
-
Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenia, dodatkowe benefity i niezbędne narzędzia pracy
-
Pracę w zgranym zespole, bardzo dobrej atmosferze pracy
-
Duża decyzyjność w podejmowaniu decyzji
-
Bezpośrednia współpraca z zarządem firmy
-
Możliwość uczestnictwa w międzynarodowych szkoleniach
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: