Strategic Product Manager | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami branży FMCG naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół FMCG w HRK.

Dla naszego klienta -  lidera w obszarze produkcji, poszukujemy Strategic Product Managera odpowiedzialnego za interdyscyplinarne działania mające na celu inicjowanie projektów w obszarze sprzedaży, marketingu oraz procesów R&D. Jest to idealna rola dla project managerów posiadających doświadczenie w obszarze produkcji mebli, paneli, armatury, ceramiki łazienkowej, elektroniki (w tym AGD / RTV) oraz kosmetyków.

Strategic Product Manager (Dział Marketingu)
województwo: pomorskie

Zadania:
  • Przygotowanie i realizacja strategii produktowej dla powierzonej grupy asortymentowej w zgodzie ze strategią biznesową firmy
  • Kreowanie pomysłów na nowe produkty i koncepcje około produktowe, w tym ocena ich poprzez budowanie business case'ów i konsultacje wewnątrz firmy
  • Zarządzanie portfelem projektów rozwojowych i prowadzi (samemu lub ze wsparciem) te projekty rozwojowe i raportuje ich statusy do Zarządu
  • Zarządzanie procesem i metodologiami  testowania nowych idei i produktów wśród konsumentów i dystrybucji
  • Aktywne poszukiwanie inspiracji i źródeł wiedzy o trendach branżowych (w tym konkurencji) i wykraczających poza branżę i budowanie rekomendacji dla długofalowych planów
  • Bycie ambasadorem i kluczowym źródłem wiedzy dla prowadzonych przez siebie projektów
  • Ścisła współpraca i koordynacja ze wszystkimi uczestnikami projektów - Sprzedażą, Komunikacją Marketingową, R&D, Controllingiem i Zarządem
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi zwłaszcza w zakresie metod Future Thinking/Design Thinking/Innovation

Oczekiwania:

  • Otwarty umysł oraz gotowość do wychodzenia poza schemat pracy 
  • Umiejętność zarządzania zespołami projektowymi, motywowania i kierowania niedużym zespołem
  • Doświadczenie w zarządzaniu portfolio produktowym złożonym z wielu produktów na konkurencyjnym rynku/rynkach
  • Rozumienie mechanizmów zakupowych konsumenta i dystrybucji w kanałach kluczowych dla powodzenia kategorii
  • Rozumienie mechanizmów sprzedażowych
  • Rozumienie współzależności i wpływu różnych czynników finansowych na rentowność i kondycję kategorii produktowej (koszty, ceny, łańcuch marży)
  • Rozumienie gry konkurencyjnej i identyfikacji kluczowych konkurentów przy budowie/modyfikowaniu/wdrażaniu strategii produktowej
  • Doświadczenie w pracy z wieloma stakeholderami, koncentruje się na nowych podejściach ale rozumie implikacje nowych idei
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne 
  • Umiejętność gry zespołowej
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami i portfelem projektów
  • Dodatkowy atut - wiedza i znajomość procesów w obszarze m.in. sprzedaży, komunikacji, produkcji, logistyki, jakości 
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną pracę i komunikację
  • Otwartość na podróże służbowe
Oferta:
  • Realny wpływ na projekty oraz możliwość awansu w strukturach firmy (także na poziomie międzynarodowym)
  • Niekorporacyjna atmosfera w pracy 
  • Konkurencyjne wynagrodzenie 
  • Hybrydowy model pracy 
  • Pakiet relokacyjny
  • Dofinansowanie do wakacji 
  • Zajęcia językowe 
  • Karta medyczna i sportowa
  • Ubezpieczenie na życie


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: