|
 HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami branży FMCG naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół FMCG w HRK.
Dla naszego klienta - lidera w obszarze produkcji, poszukujemy Strategic Product Managera odpowiedzialnego za interdyscyplinarne działania mające na celu inicjowanie projektów w obszarze sprzedaży, marketingu oraz procesów R&D. Jest to idealna rola dla project managerów posiadających doświadczenie w obszarze produkcji mebli, paneli, armatury, ceramiki łazienkowej, elektroniki (w tym AGD / RTV) oraz kosmetyków.
Strategic Product Manager (Dział Marketingu)
województwo: pomorskie
Zadania:
-
Przygotowanie i realizacja strategii produktowej dla powierzonej grupy asortymentowej w zgodzie ze strategią biznesową firmy
-
Kreowanie pomysłów na nowe produkty i koncepcje około produktowe, w tym ocena ich poprzez budowanie business case'ów i konsultacje wewnątrz firmy
-
Zarządzanie portfelem projektów rozwojowych i prowadzi (samemu lub ze wsparciem) te projekty rozwojowe i raportuje ich statusy do Zarządu
-
Zarządzanie procesem i metodologiami testowania nowych idei i produktów wśród konsumentów i dystrybucji
-
Aktywne poszukiwanie inspiracji i źródeł wiedzy o trendach branżowych (w tym konkurencji) i wykraczających poza branżę i budowanie rekomendacji dla długofalowych planów
-
Bycie ambasadorem i kluczowym źródłem wiedzy dla prowadzonych przez siebie projektów
-
Ścisła współpraca i koordynacja ze wszystkimi uczestnikami projektów - Sprzedażą, Komunikacją Marketingową, R&D, Controllingiem i Zarządem
-
Współpraca z firmami zewnętrznymi zwłaszcza w zakresie metod Future Thinking/Design Thinking/Innovation
Oczekiwania:
-
Otwarty umysł oraz gotowość do wychodzenia poza schemat pracy
-
Umiejętność zarządzania zespołami projektowymi, motywowania i kierowania niedużym zespołem
-
Doświadczenie w zarządzaniu portfolio produktowym złożonym z wielu produktów na konkurencyjnym rynku/rynkach
-
Rozumienie mechanizmów zakupowych konsumenta i dystrybucji w kanałach kluczowych dla powodzenia kategorii
-
Rozumienie mechanizmów sprzedażowych
-
Rozumienie współzależności i wpływu różnych czynników finansowych na rentowność i kondycję kategorii produktowej (koszty, ceny, łańcuch marży)
-
Rozumienie gry konkurencyjnej i identyfikacji kluczowych konkurentów przy budowie/modyfikowaniu/wdrażaniu strategii produktowej
-
Doświadczenie w pracy z wieloma stakeholderami, koncentruje się na nowych podejściach ale rozumie implikacje nowych idei
-
Doskonałe zdolności komunikacyjne
-
Umiejętność gry zespołowej
-
Doświadczenie w zarządzaniu projektami i portfelem projektów
-
Dodatkowy atut - wiedza i znajomość procesów w obszarze m.in. sprzedaży, komunikacji, produkcji, logistyki, jakości
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną pracę i komunikację
-
Otwartość na podróże służbowe
Oferta:
-
Realny wpływ na projekty oraz możliwość awansu w strukturach firmy (także na poziomie międzynarodowym)
-
Niekorporacyjna atmosfera w pracy
-
Konkurencyjne wynagrodzenie
-
Hybrydowy model pracy
-
Pakiet relokacyjny
-
Dofinansowanie do wakacji
-
Zajęcia językowe
-
Karta medyczna i sportowa
-
Ubezpieczenie na życie
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: