Project Management Office Manager (PMO) - firma produkcyjno-handlowa | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

 

Reprezentujemy znaną firmę produkcyjną, która w związku utworzeniem nowego wakatu w strukturze poszukuje osoby na stanowisko:

PMO Manager

firma produkcyjno-handlowa
województwo: łódzkie

Główne zadania:
  • Zarządzanie strategicznymi projektami w organizacji w obszarach tj. inwestycje, wdrożenia systemów, technologia, NPI i inne
  • Koordynowanie pracy Project Managerów w realizacji i monitoringu tworzenia i utrzymywania planów projektów, monitoringu i raportowaniu KPI projektu
  • Rozliczanie inwestycji i kontrola kosztów projektu
  • Współpraca z działami finansów, legal, produkcji, jakości, zakupów
  • Opracowywanie i zarządzanie planami działania programu na wielu poziomach, w tym ustalanie terminów, ustalanie priorytetów zadań i przypisywanie członków zespołu do różnych rezultatów
  • Rozwijanie pozytywnych relacji z zespołami w celu umożliwienia PMO zapewnienia wsparcia, w tym ułatwienia, śledzenia i raportowania projektów
  • Zapewnienie przestrzegania standardów zarządzania projektami (np. żądanie zmiany, rejestracja i monitorowanie ryzyka, problemów i zależności)
  • Ciągła ocena rezultatów projektu, aby upewnić się, że są one zgodne ze standardami i założeniami organizacji
  • Odpowiedzialność za organizację kluczowych spotkań, przygotowywanie slajdów prezentacji i monitorowanie zamknięcia akcji
  • Współpraca z zewnętrznymi podmiotami certyfikującymi
 
Wymagania:
  • Ugruntowane doświadczenie zawodowe związane z nadzorowaniem porojektów w branży produkcyjno-handlowej
  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Umiejętności współpracy z zespołem project managerów i dyrektorów/kierowników poszczególnych wydziałów
  • Mile widziana praktyczna wiedza w zakresie prawa budowlanego oraz prowadzenia projektów/inwestycji
  • Znajomość narzędzi do symulacji procesów technologicznych (np. Siemens Plant Simulation)
  • Mile widziana znajomość AUTOCAD
  • Umiejętności negocjacyjne
 
Pracodawca oferuje:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i premia
  • Umowa o pracę lub B2B
  • Rozbudowany pakiet benefitów
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Samochód służbowy
  • Pomoc w relokacji/pakiet relokacyjny


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: