Client Support Specialist with German | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

Client Support Specialist with German
Praca zdalna

Zadania:

  • Funkcjonowanie jako pierwszy punkt kontaktu dla międzynarodowych klientów firmy,
  • Rozwiązywanie problemów technicznych oraz funkcjonalnych, korzystając z dostępnych baz wiedzy,
  • Rejestrowanie zdarzeń w systemie oraz raportowanie,
  • Udział w usprawnianiu procesów.

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (zaawansowanym),
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2,
  • Umiejętności organizacyjne oraz interpersonalne, np. odpowiedzialność, umiejętność pracy w zepole, komunikatywność,
  • Dostępność do pracy w elastycznych godzinach pracy, również w godzinach popołudniowych.

Oferujemy:

  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego w globalnych strukturach firmy,
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjny zestaw benefitów, zawierający m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę lunchową, bonus roczny i wiele innych,
  • Pracę w przyjaznym, zmotywowanym zespole.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: