AR Accountant with German | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

AR Accountant with German
Kraków

Zadania:

  • Utrzymanie kontroli nad napływającymi płatnościami, alokacja płatności oraz księgowania,
  • Komunikacja z klientami i zarządzanie otrzymanymi od nich informacjami,
  • Terminowe tworzenie dokumentów, analizowanie niezgodności pojawiających się w fakturach, dbanie o zgodność z procedurami i polityką firmy,
  • Zamykanie okresów i wszelkie działania z tym związane,
  • Wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów, usprawniania prowadzonych procesów, przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji.

Wymagania:

  • Doświadczenie w działach księgowych lub finansowych,
  • Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie B2,
  • Znajomość programu księgowego SAP.
  • Mile widziane wykształcenie na kierunkach związanych z finansami, księgowością,
  • Umiejętności organizacyjne i interpersonalne.

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość rozwoju w firmie o międzynarodowym charakterze,
  • Hybrydowy system pracy,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów zawierający między innymi: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz kartę sportową.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: