HR and Office Manager | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
Zespół HRK Human Resources specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów i menedżerów HR na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Mamy unikalne na polskim rynku doświadczenia w budowaniu całych struktur działów personalnych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

 

Dla naszego klienta, firmy międzynarodowej,

poszukujemy kandydatów na stanowisko 

HR and Office Manager
Warszawa

Zadania:

  • Realizowanie szeroko rozumianej polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
  • Samodzielna i kompleksowa realizacja procesów i projektów HR;
  • Koordynacja i wsparcie procesów rekrutacyjnych;
  • Koordynacja procesu oceny rocznej;
  • Badanie potrzeb szkoleniowych oraz realizacja polityki szkoleniowej;
  • Realizacja i koordynacja działań z zakresu badań opinii pracowniczej;
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników HR oraz rekomendowanie działań;
  • Zapewnienie zgodności procesów ZZL realizowanych przez Firmę;
  • Odpowiedzialność za realizację procesów kadrowych i BHP;
  • Koordynacja współpracy z dostawcą usług płacowych;
  • Zadania z obszaru zarządzania biurem.

 

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi lub pokrewne;
  • min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowsiku HR Generalist lub min. 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku;
  • Biegłej znajomości języka angielskiego ? warunek konieczny;
  • Wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz praktyczną znajomość narzędzi ZZL;
  • Wiedzę i doświadczenie w obszarze kadr i płac;
  • Znajomość prawa pracy;
  • Znajomość programów MS Office na poziomie zaawansowanym; 
  • Proaktywna postawa, chęć rozwoju, zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne;


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: