AP Accountant with German | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

AP Accountant with German
Poznań

Zadania:

  • Profesjonalna obsługa księgowa zgodna z wytycznymi ustalonymi przez pracodawcę,
  • Księgowanie faktur w systemie,
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami i współpracownikami,
  • Odpowiadania na zapytania ze strony kontrahentów, dostawców drogą mailową i telefoniczną,
  • Rozpatrywanie niezgodności związanych z fakturami.

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2),
  • Doświadczenie w obszarze Accounts Payable,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, dodatkowym atutem jest znajomość programu SAP,
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Rozwój kariery w międzynarodowej firmie,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość pracy hybrydowej,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów zawierający m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę multisport,
  • Pracę w przyjaznym środowisku.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: