Intercompany Specialist | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

Intercompany Specialist
Kraków

Zadania:

  • Analiza ksiąg rachunkowych międzyfirmowych, sprawozdania finansowe,
  • Przygotowywanie prognoz gotówkowych, analizowanie odchyleń i raportowanie danych rzeczywistych,
  • Zarządzanie, przetwarzanie i uzgadnianie kont bankowych,
  • Przygotowywanie raportów dotyczących ekspozycji walutowych i ustalanie odpowiednich transakcji (SPOT, FORWARD),
  • Uzgadnianie kont międzyfirmowych i przygotowywanie doładowań i kompensowania międzyfirmowego,
  • Działania związane z zamknięciem miesiąca,
  • Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, analiza ryzyka, przegląd aktualnych praktyk organizacji i rekomendowanie ulepszeń.

Wymagania:

  • Około 2 lat doświadczenia w zespołach księgowych lub finansowych,
  • Mile widziana znajomość branży SSC,
  • Umiejętność obsługi programu księgowego SAP,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Umiejętności organizacyjne i interpersonalne.

Oferujemy:

  • Możliwości rozowju w międzynarodowej organizacji,
  • Pracę w systemie hybrydowym,
  • Stabilne zatrudnienie na podtsawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający m.in. opiekę medyczną, ubezpieczenie i kartę sportową,
  • Elastyczne godziny pracy.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: