Treasury Director | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Finance specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

 

Dla naszego Klienta, firmy z branży transportowej, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko Treasury Director.

 

Treasury Director
miejsce pracy: Warszawa

 

Do głównych zadań należeć będą:

  • Rozbudowa i zarządzanie podległym zespołem, skuteczna realizacja strategii rozwoju zespołu
  • Bliska współpraca z zarządem oraz partnerami biznesowymi, raportowanie zarządcze ? cykliczne i ad hoc
  • Raportowanie grupowe w obszarze Treasury (płynność, prognozy, dzienny stan środków pieniężnych, itp.)
  • Zarządzanie płynnością finansową firmy
  • Zabezpieczanie ryzyka rynkowego, walutowego, stóp procentowych oraz ryzyka ubezpieczeniowego
  • Negocjacja oraz opiniowanie umów na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne
  • Udział w projektach w ramach działu oraz ogólnofirmowych
  • Monitorowanie procesów kontroli jakości informacji finansowej, rozwój i ulepszanie narzędzi i procesów.

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe (ekonomia, finanse), dyplom MBA będzie dodatkowym atutem
  • Co najmniej 5-8 lat doświadczenia w pracy na stanowisku menedżerskim lub dyrektorskim w dużych korporacjach,
  • Znajomość rynku usług/produktów bankowych, doświadczenie w pracy z bankami
  • Znajomość SAP będzie atutem
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku biznesowym
  • Wysoko rozwinięte kompetencje managerskie, poparte doświadczeniem i sukcesami zawodowymi
  • Umiejętność strategicznego myślenia oraz doskonałe umiejętności analityczne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

 

 

Aplikuj



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: