Specjalista ds. Sprzedaży | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Engineering & Manufacturing specjalizuje się w rekrutacji profesjonalistów na stanowiska związane z inżynierią i zastosowaniem technologii. Współpracujemy m.in. z dostawcami rozwiązań dla automatyki przemysłowej, elektrotechniki, robotyki, pneumatyki i hydrauliki siłowej. Poszukujemy pracowników dla firm działających w branży motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej, elektroniki użytkowej, produkcji materiałów budowlanych, instalacji wentylacyjnej i grzewczej, systemów sanitarnych oraz tworzyw sztucznych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji o doskonałej renomie i rozpoznawalnej marce na rynku materiałów budowlanych poszukujemy osoby na stanowisko: 

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miasto: Warszawa

Zadania na oferowanym stanowisku:

  • utrzymywanie i poszerzanie relacji z klientami
  • proaktywne rozwiązywanie problemów i identyfikowanie potrzeb klientów
  • obsługa klientów oraz obsługa ich potrzeb handlowych we współpracy z lokalnymi zespołami sprzedaży
  • bycie przedstawicielem firmy i łącznikiem między sprzedażą a obsługą klienta, promującym realizację nadrzędnych celów
  • skoncentrowanie na kliencie i usługach oraz nastawienie na realizację zadań
  • praca z cennikami, tworzeniem raportów i statystyk dla klientów i wewnętrznych zespołów sprzedażowych, aktualizowaniem produktów i ofert, obliczaniem i zarządzaniem premiami dla klientów, wysyłkami do klientów oraz wspieraniem zdalnym naszej sprzedaży przy określonych 
    zadaniach administracyjnych 

Nasz Klient oczekuje:

  • Wykształcenia wyższego na kierunku technicznym lub ekonomicznym
  • Języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość SAP/ CRM będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie branży technicznej lub obsłudze klientów branży technicznej
  • Terminowości, entuzjazmu w podejmowaniu nowych zadań, otwartości oraz wysokiej kultury osobistej, kreatywności

Nasz Klient oferuje:

  • Atrakcyjne warunki współpracy obejmujący pensję podstawową oraz system premiowy, możliwość pracy w dużej organizacji o doskonałej renomie i możliwościach rozwoju oraz pakiet świadczeń dodatkowych. 


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: