Programista Instalacji Teletechnicznych/Inżynier Uruchomieniowiec | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, renomowanej firmy zajmującej się wykonawstwem kompleksowych instalacji zabezpieczeń technicznych i wykrywania pożaru oraz instalacji okablowania strukturalnego, w związku z rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Programista Instalacji

Teletechnicznych/

Inżynier Uruchomieniowiec

 

Zadania:

  • Uruchomienia instalacji teletechnicznych takich jak System Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowy System Ostrzegania, Kontrola dostępu czy CCTV od końcowego etapu instalacji (pierwsze rozruchy urządzeń i pierwsze programowania).
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Aktywna współpraca z innymi pracownikami w zakresie realizacji prac serwisowych i konserwacyjnych.

 

Wymagania:

  • Znajomość systemów instalacji teletechnicznych takich jak System Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowy System Ostrzegania, Kontrola dostępu, CCTV w stopniu pozwalającym na samodzielną pracę
  • Doświadczenie w uruchamianiu systemów teletechnicznych
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Uprawnienia SEP E,D 1kV.
  • Wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego ? mile widziane.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.

 

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia i kompetencji.
  • Opiekę medyczną.
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, komputer przenośny oraz telefon komórkowy.
  • Duży zakres samodzielności i odpowiedzialności.
  • Możliwość zdobycia i pogłębienia kwalifikacji w zespole profesjonalistów.
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach związanych z podnoszeniem kompetencji zawodowych.
  • Pracę w dynamicznym i sympatycznym zespole oraz w gronie doświadczonych pracowników.

 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: