Area Sales Manager | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - międzynarodowej firmy z branży FMCG posiadającej w swoim portfolio rozpoznawalne marki, poszukujemy osoby dla której praca z ludźmi i współpraca z Klientami to pasja i dodatkowy motywator do działania. 

Area Sales Manager
województwo: wielkopolskie

Zadania:

  • Praca na podległym obszarze - woj. wielkopolskie,
  • Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych na podległym terenie we współpracy z kluczowymi klientami (sieci lokalne, dystrybutorzy),
  • Zarządzanie efektywnością zespołu Przedstawicieli handlowych,
  • Zarządzanie i odpowiedzialność za regionalny budżet marketingowy,
  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji, odpowiedź na potrzeby Klientów,
  • Negocjowanie warunków współpracy z klientami - kontrakty, plany promocyjne,
  • Wdrażanie strategii rynkowych i akcji promocyjnych w regionie,
  • Efektywne wprowadzanie nowych produktów na rynek,
  • Reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek,

Wymagania:

  • Min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, zdobyte w branży FMCG w kategorii spożywczej (warunek konieczny),
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Przedstawicieli handlowych: wyznaczanie celów do realizacji, wsparcie, motywowanie),
  • Znajomość specyfiki kanału tradycyjnego (sieci lokalne, dystrybutorzy w podległym regionie),
  • Doświadczenie w zarządzanie P&L obszaru oraz w planowaniu aktywności promocyjnych u Klientów,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • Wysokie umiejętności analityczne, łatwość nawiązywania kontaktów

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z systemem premiowym,
  • Bogaty pakiet benefitów
  • Narzędzia pracy (auto służbowe, laptop, telefon)
  • Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowej firmy


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: