Development Director - Dewelper Mieszkaniowy | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Real Estate & Construction specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do firm z branży budownictwa i nieruchomości. Dzięki współpracy z czołowymi firmami sektora Real Estate & Construction naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół REC w HRK.

Aktualnie dla naszego Klientra, czołowego polskiego dewelopera mieszkaniowego realizującego projekty w Warszawie i regionach, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Development Director - Dewelper Mieszkaniowy
miasto: Warszawa

Zadania:

  • Zarządzanie zespołem Działu Akwizycji i Rozwoju Projektów w spółce;
  • Poszukiwanie gruntów pod inwestycje mieszkaniowe;
  • Rozwijanie sieci kontaktów i utrzymywanie stałych relacji;
  • Business Development Management;
  • Zlecanie badania technicznej, finansowej i prawnej możliwości realizacji projektów;
  • Negocjowanie i podpisywanie umów z właścicielami gruntów;
  • Przygotowanie założeń i wstępnego budżetu realizacji inwestycji;
  • Współpraca przy tworzeniu analiz wykonalności i opłacalności inwestycji, budżetu i harmonogramu;
  • Nadzorowanie zmian dotyczących projektu w ramach firmy i wynikających z uwarunkowań zewnętrznych;
  • Nadzorowanie kontaktów z urzędami miasta oraz stała obserwacja rynku nieruchomości.
  • Nadzór nad projektami w fazie wykonawczej.

 

Wymagania:

  • Min. 10-letnie doświadczenie w pracy w branży nieruchomości;
  • Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z zakupem gruntów pod inwestycje mieszkaniowe;
  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem;
  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Znajomość języka angielskiego będzie atutem;
  • Umiejętność negocjacji i znajomość technik sprzedaży;
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i analityczne;
  • Wysoka kultura biznesowa i osobista;
  • Terminowość i sumienność.
  • Zdoloność pracy pod prwesją czasu;

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia (podstawa+premie);
  • Elastyczne formy współpracy (Umowa o Pracę lub B2B);
  • Profesjonalne i wspierajace środowisko pracy;
  • Możliwość długofalowej współpracy;
  • Ścieżkę zawodową ukierowunkowaną na Członka Zarządu.

 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: