Asystentka Zarządu | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
The HRK Human Resources team specializes in the recruitment of top-notch HR specialists and managers to satisfy the needs of global organizations and leading companies with Polish capital. We possess experience in building the entire structures of HR departments, which is a unique capability on the Polish market. The team acts within the framework of HRK S.A., one of the HR management consulting organizations in Poland. We offer recruitment services, assessment and development of employee potential, employer branding, career path building, as well as salary and personnel administration (HRK Payroll Consulting). Our offices are located in Warsaw, Cracow, Poznań, Katowice, Wrocław, Łódź and Gdynia.

 

Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów

na stanowisko

Asystentka Zarządu
Katowice

Zadania:

  • Organizacja i kompleksowa obsługa biura Zarządu, realizacja zadań związanych z codziennym funkcjonowaniem biura, zarządzanie kalendarzami, organizacja wyjazdów służbowych,
  • Przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa spotkań,
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji kierowanej do Zarządu,
  • Przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień, redagowanie pism, weryfikacja, edycja i formatowanie dokumentów,
  • Dbałość o estetykę pomieszczeń biura,
  • Zapewnienie materiałów pomocniczych (biurowych, spożywczych).

 

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Biegłość w obsłudze MS Office,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Umiejętności analityczne,
  • Znajomość ogólnych zasad redagowania pism, praktyczna umiejętność sporządzania oficjalnych tekstów urzędowych i firmowych,
  • Wysokie standardy etyczne, znajomość zasad savoir ? vivre w biznesie,
  • Profesjonalny wizerunek i wysoka kultura osobista, świadomość wpływu autoprezentacji na relacje z otoczeniem,
  • Perfekcyjna organizacja pracy,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

 

 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: