Customer Service Representative with German | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

Customer Service Representative with German
Praca Zdalna

Zadania:

  • Obsługa zapytań od klientów i dostawców (telefon i e-mail),
  • Wsparcie klientów pod kątem udzielania informacji,
  • Analiza dokumentów finansowych,
  • Aktualizowanie danych.

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) oraz angielskiego przynajmniej na poziomie B1,
  • Dobra organizacja pracy, kreatywność w działaniu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta,
  • Umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
  • Chęć rozwoju w międzynarodowej firmie.

 

Oferujemy:

  • Całkowitą pracę zdalną w godzinach biurowych,
  • Umowę o pracę,
  • Pracę na nowoczesnym oprogramowaniu i najlepszym dostępnym sprzęcie na rynku,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.

 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: