Customer Service Specialist with Danish | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

Customer Service Specialist with Danish
Gdańsk/Kraków

Zadania:

  • Codzienny kontakt w języku duńskim z klientami,
  • Aktualizowanie danych w systemie,
  • Utrzymywanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
  • Obsługa zapytań za pomocą telefonu oraz maila.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka duńskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową,
  • Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem,
  • Umiejętności organizacyjne i interpersonalne.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Pracę na najnowocześniejszym sprzęcie dostępnym na rynku,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający między innymi prywatną opiekę medyczną i kartę sportową.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: